×

Warning

JLIB_APPLICATION_ERROR_COMPONENT_NOT_LOADING

مادر تو ای تجسم بهشت خداوندی

+  و خداوند مهر و لطافت خود را در وجود زن برای بشر تجسم عینی داد و مادر از این میان مهر کمال یافته ای است که از مهر ازلی نشات گرفته است. اکنون چند سالی است که یتیمی را با گوشت و خون خود حس می کنم از زمانی که این پشتوانه مهر و عطوفت خود را از دست دادم جایش را همیشه در زندگی خود خالی می بینم او که دعای خیرش را برای خود ضروری می دیدم و حرکت کم خطر زمانه قدار را با دعای او برای خود به سلامت می دانستم و هنوز نیز خود را مشمول دعای او می دانم. خداوندا روحش را شاد و همنشین اولیا و حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها قرارش ده که عمری را به ذکر خاندانش گذراند. خداوندا صبح ها را با دعا و نیایش او بیدار شدم وضعیت او را همچون سپیده صبح روشن مقرر فرما و ما را مشمول دعای خیرش قرار ده. خدایا به داد دل یتیمان مادر ما را هم در جوار رحمت خود قرار ده که زندگی را با رنج زیاد سپری کرد و قصور ما را در موردش ببخش و دل او را از ما راضی گردان که می دانم و اقرار دارم که رضایت او رضایت تو را به دنبال خواهد داشت. دهلی ۲۰ جولای ۲۰۱۰

نوشته شده در سه شنبه بیست و نهم تیر ۱۳۸۹ ساعت 13:10 شماره پست: 65

Comments (0)

Rated 0 out of 5 based on 0 voters
There are no comments posted here yet

Leave your comments

  1. Posting comment as a guest.
Rate this post:
Attachments (0 / 3)
Share Your Location
Type the text presented in the image below

نظرات کاربران

یرواند آبراهامیان تاریخ نگار ارمنی و پژوهشگر تاریخ معاصر ایران: "درخواست بعضی معترضان برای کمک خارج...
خبرگزاری دانشجو: نتانیاهو: چشم اندازی در نظر داریم به عنوان یک سامانه کامل، در واقع یک شش ضلعی از ائ...