خیابان ها میوه زار زحمت چند ساله تریبون داران اصولگرایی

باید به صدا و سیما (یا به اصطلاح رسانه ملی)، ائمه جمعه و جماعت، ستاد هماهنگی تبلیغات اسلامی، تریبون داران ثابت کنگره های بزرگداشت شهدا و... همه کسانی که از بودجه های کلان فرهنگی این مردم استفاده کردند و در این چند ساله (با توجه به حضور رقیب در راس قوه مجریه) سنگ تمام گذاشتند و سیاه نمایی های بزرگ و بی وقفه کردند، تبریک گفت، شاباش داد، و جامعه یکدست اصولگرای صاحب تریبون های ملی و رسمی می تواند این روزها حاصل تلاش شبانه روزی و موثر خود را در نا امیدی مردم در خیابان ها ببینند و جمع کند، تریبون دارانی که از بیت المال این ملت خوردند و مجهز شدند و بی توجه به موفقیت های دولت، چون سکاندارش از رقیب بود، هر حرکتش را به باد انتقاد جمعی و مدام گرفتند، و تمام موفقیت های ذی قیمتش زیر صدای بوق های گوشخراش و بلند خود گم کردند، مسخره کردند، طعن زدند، تهمت زدند،  هجوخوانی کردند، رجز خوانی کردند، شانتاژ کردند، شلوغ کردند، بلوا کردند و...، تا دیده نشود، باید به همه شما تبریک گفت، این روزها می توانید میوه تلاش خود و نتیجه زحمات شبانه روزی و دلواپسانه اتان را از سنگفرش شهرهای بزرگ و کوچک کشور بچینید.

آنهایی که شعار هر روزشان این بود که این دولت در معیشت مردم کوتاهی کرده و می کند، واداده و مرعوب است، در حالی که خوب می دانستند که دولت و کشوری ورشکسته را تحویل می دهند که رییس جمهور یازدهم باید شانه هایش را چرب کند تا زیر مشکلاتش له شود، آنهایی که از خزانه خالی و غارت شده ایی که تحویل این دولت دادند، مطلع بودند و مُزورانه از کارهایی گفتند، که خود با 800 میلیارد دلار درآمد نفتی نکردند، و انتظار مردمی را بالا بردند که به دولت روحانی رای داده بود، تا با خزانه خالی انجام دهد، آنهایی که می دانستند صندوق های بازنشستگی را ورشکسته تحویل دولت یازدهم دادند، و باز از بی توجهی دولت به بازنشستگان گفتند و برجسته اش کردند.

 آنهایی که کشور را در پرتگاه بیکاری، گرانی، رشد اقتصادی منفی شش و هشت دهم درصدی بردند و وقتی این دولت این رشد منفی را به مثبت چهار درصدی رساند، به روی خود نیاوردند و تریبونی به دولت ندادند که آن را بازگو کند، آنهایی که صنعت ساخت مسکن را که پناه هر بیکاری برای دهه ها بود، را با طرح های عوامفریبانه "مسکن مهر" به گِل نشاندند و این صنعت کار آفرین را به یک باره به خاک سیاه نشاندند و حاصل بیکاریش را به دوش دولتی انداختند که وارث این همه ویرانی بود.

مبارک باد بر جریان اصولگرایان دلواپسی که در زمان غارت های هزاران میلیاردی ثروت کشور در دولت نهم و دهم پشت میزهای خود خرامیدند و همراهی کردند و به به و چهچه گفتن مشغول بودند، و چون دولت به دست رقیب افتاد، شهر به شهر، کنگره به کنگره، کانال به کانال صدا و سیما راه افتادند، که این چه وضعی و...، چرا باید چنین و چنان باشد و...

مبارک باد بر آنهایی که روابط خارجی این کشور را به صفر رساندند و حتی با بالا رفتن از دیوار سفارت خانه های خارجی (انگلیس و عربستان) دشمن های بزرگی برای کشور تراشیدند، که هنوز ثمره این دشمن تراشی های بی مورد، بر دوش این دولت و مردم باقی است، و میوه تلخ آن حرکات ضد امنیت و منافع ملی را کشور می چیند، و بانیان و مجریانش راست راست می گردند.

و مبارک باد بر قضاتی که بالا رونده از دیوار منافع و امنیت ملی کشور و اختلاس ها و غارت های عظیم را با مدارا مورد لطف قرار دادند، و در مقابل، رقیب سیاسی اصولگرایان را به صلابه کشیده و به فرموده، مثل کوه مقابل نمایندگان مطالبات مردم ایستادند، تا امروز به جای "مصطفی تاجزاده"، "بهزاد نبوی"، "میر حسین موسوی"، "مهدی کروبی" ، "سید محمد خاتمی" و... در حمل مطالبات مردم خالی باشد و مطالبات این مردم مظلوم را بی هیچ درخواستی از سوی آنان، امثال شیوخ عرب خلیج فارس، نتانیاهو در بیت المقدس، ترامپ در امریکا و تفاله های دیگر طرح و خدای ناکرده رهبری نمایند، مبارکتان باد، خوب به هدف زدید، به این صعه صدر، درایت، حکمت و خصوصا بصیرت شما باید مدال داد.

 بر همه شما مبارک باد، می توانید میوه ی اقدامات ضد اخلاق، عدالت، آزادی و ضد مردمی خود را که تنها برای خدای زر و زور تزویر انجام دادید، را این روزها در کف خیابان های شهرهای مختلف کشور می توانید جمع کنید. واقعن، یک خیلی خسته نباشید بزرگ هم به برنامه بیست و سی تلویزیون و بسیاری از برنامه های سفارشی رسانه میلی، و همچنین آقایان سید احمد خاتمی، احمد جنتی و... حسین شریعمداری (کیهان) باید گفت که در سکانداری امامت جمعه و خطبه های موثر شما، تیترهای جنجالی تان خوب توانستید با مداومت چند ساله مردم را آماده کشیده شدن به خیابان ها کنید.

 و تشکر خاص دیگر به خاطر زحمات آقای احمد جنتی و تیم همراه در شورای نگهبان در حذف چهره هایی که بتوانند مطالبات را به گوش مقامات و سیستم حاکمیت برسانند، و با غلبیر کردن موثر هر عنصر غیر همسو، مطالبات مردم را از انتقال به حاکمیت جلوگیری کردید تا امروز خود مردم تک تک حامل آن در خیابان ها شوند، و تشکر ویژه دیگر را باید خاصه از جناب سید احمد علم الهدی و داماد عزیزشان جناب سید ابراهیم رییسی کرد که امپراتوری خودمختار و ورای قانون خراسان را چنان بنیان نهادند که شروع این جنبش بزرگ هم به برکت تحرکات آنان در این استان آغاز شد، و نشان داد که تیم شان در مشهد و خراسان، در سایه ثروت معنوی و مادی آستان حضرت رضا (ع) چقدر می تواند در بنیانگذاری این حرکت بی بدیل نقش آفرین باشد.

همه دوستان اصولگرا خسته نباشید، که چون روحانی از شما اصولگریان بود و با شما همراه نشد، از هرگونه کارشکنی در کارش خودداری نکردید، و به برکت تسلط مافیایی اتان بر تریبون های ملی و رسمی، او حتی  برای کارهای کرده اش هم از هر تریبونی محروم شد، تا روند کار سیاه نمایی های بزرگ و مداوم شما اثر خود را کند، و امروز کشور بهره این راهبرد اساسی اتان را بچشد، شما آنقدر در کار خود موفق بودید، که گرانی های نبوده را، چاشنی انفجاری بزرگ کردید و به دولت رقیب بستید، تا پازل حرکت مردم علیه همه چیز، را رقم زنید.

دست همه شما درد نکند، اینک موقع خوشه چینی است، این خرمن آتش گرفته، غنیمت زیادی خواهد داشت، پس حاصل کار تریبون های یکدستی را که سال هاست در آن کار شبانه روزی می کنید جمع کنید، واقعن حلالتان باد حقوق ها و بودجه های کلانی را که گرفتید، شما اصولگرایان کاری کردید که بسیج و سپاهی که ذخیره و حاصل فکر امام برای مقابله با دشمن خارجی بود، در کف خیابان ها مقابل ملت قرار گیرد، و بدین ترتیب مردم با مردم درگیر شوند، واقعن شان شما همان است که می گفتند، "برای دستمالی (قدرت) قیصریه ایی را به آتش می کشید".  

دیدگاه‌ها  

#4 مصطفوی 1397-11-15 09:24
آیت الله یوسف صانعی در مصاحبه ایی در بهمن 1397 در خصوص این تریبون ها فرمودند :
(بعد از تحجر) دومین آسیب (برای انقلاب)، خطر سخنگویان بی‌مسئولیت است. امروز می‌بینیم افرادی که دارای رسانه و تریبون وابسته به برخی جاها هستند در مقابل تصویب قوانین اظهار نظر می‌کنند و افراد تصمیم گیرنده را تهدید می‌کنند بدون اینکه در مقابل اثرات و بازتاب سخنانشان اگر به ضرر ملت تمام شود بازخواست شوند. افرادی که منتخب مردم نیستند و در مقابل منتخبان مردم و تعهدات بین‌المللی نظام کارشکنی می‌کنند و هیچ کس هم نیست که در مقابلش پاسخگو باشند البته افراد آزادند نظر بدهند نه با امکانات ملت و علیه ملت و منتخبان واقعی مردم بدون اینکه خود را مسئول بدانند و این یکی از آسیب‌های امروز و آینده است که باید مسئولان به آن توجه کنند و این‌گونه نباشد که هرکس حق داشته باشد با امکانات ملت در مقابل تصمیمات نظام بایستد و به قول امام(ره) کسانی که توانایی اداره یک نانوایی را ندارند، نظریاتشان گوش فلک را کر کرده است.
#3 فروشگاه اينترنتی لباس 1396-10-28 09:41
مطلب خوب و مفیدی بود ممنون از سایت خوبتون
خرید اینترنتی لباس
#2 فروشگاه اينترنتی لباس 1396-10-28 09:41
مطلب خوب و مفیدی بود ممنون از سایت خوبتون
خرید اینترنتی لباس
#1 فروشگاه اينترنتی لباس 1396-10-28 09:41
مطلب خوب و مفیدی بود ممنون از سایت خوبتون
خرید اینترنتی لباس

You have no rights to post comments

دیدگاه

چون شر پدید آمد و بر دست و پای بشر بند زد، و او را به غارت و زندان ظالمانه خود برد، اندیشه نیز بعنوان راهور راه آزادگی، آفریده شد، تا فارغ از تمام بندها، در بالاترین قله های ممکن آسمانیِ آگاهی و معرفت سیر کند، و ره توشه ایی از مهر و انسانیت را فرود آورد. انسان هایی بدین نور دست یافتند، که از ذهن خود زنجیر برداشتند، تا بدون لکنت، و یا کندن از زمین، و مردن، بدین فضای روشنی والا دست یافته، و ره توشه آورند.