×

Warning

JLIB_APPLICATION_ERROR_COMPONENT_NOT_LOADING

بند از بندیان بگشایید که، بندگان ایزد دادار را بند نمی زیبد، و بند تنها لایقِ شیطان است و هوا و هوس های اغوا کننده اش و بس؛ آزادی و آزادگان را در بندکردن، ظلمی است اشکار؛ ای بندیان! بند از پای آزادی و آزادگان بردارید؛ در این طلیعه صبح آزادی، بگشایید بندهایِ مملو از کینه را؛ رها کنید بندیان در کینه یِ خصمگونِ گرفتار مانده را؛ که به واقع این بندکنندگانند، که در بند آزادیخواهی و آزادیخواهان گرفتار آمده اند؛ این قانون بند و بند کردن است، که بند شده و بند کننده هر دو در یک بند باشند؛ پس تدبیر، به آزادی حکم می کند، هم او را، و هم خود را؛ و آزادی همان رهایی و در بند نبودن است و بس.

 

+ نوشته شده توسط سید مصطفی مصطفوی در 6:44 PM |  یکشنبه پنجم بهمن 1393

نظرات کاربران

یرواند آبراهامیان تاریخ نگار ارمنی و پژوهشگر تاریخ معاصر ایران: "درخواست بعضی معترضان برای کمک خارج...
خبرگزاری دانشجو: نتانیاهو: چشم اندازی در نظر داریم به عنوان یک سامانه کامل، در واقع یک شش ضلعی از ائ...