×

Warning

JLIB_APPLICATION_ERROR_COMPONENT_NOT_LOADING

Print this page

آیا این خود نشانه سقوط انسانیت نیست؟

05 April 2022
Author :  
مویه یک اوکراینی بر جنازه عزیزش که در تجاوز روس ها کشته شد

گاه در محکوم کردن کشتار، جنایت و دیگر خطاهای آشکار و روشن، که فارغ از هر نوع تفکری،

باید تنفر هر انسان آزاده ایی را بر انگیزاند نیز، ابتدا به فیلترهای ذهنی خود مراجعه می کنیم،

تا تصمیم به ابراز تنفر از انسان کشی، تجاوز، استبداد، استکبار بگیریم و یا نگیریم،

و اینگونه است که گاه نگاه می کنیم، متجاوز، قاتل، مستکبر و...کیست،

سپس تصمیم می گیرم، ابراز تنفر کنیم یا نه؟! 

این خروج از دایره انصاف و... نیست؟!

آیا این خود نشانه، سقوط انسانیت نیست؟!

به اشتراک بگذارید

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn
0 Comment 3991 Views
 مصطفی مصطفوی

Latest from  مصطفی مصطفوی